• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 24 مهر 1398
کد مطلب : 85434
+
-

توصیه‌های بودجه‌ای استاندار به مدیران فارس

استاندار فارس گفت: مجوزهای بی‌نامی که صادر می‌شود باید منجر به جذب سرمایه‌گذار شود، زیرا هدف ما صرفا صدور مجوز نبوده است. 

به گزارش تسنیم، «عنایت‌الله رحیمی» در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس اظهار کرد: مجوزهایی که به مرحله بهره‌برداری نرسیده‌اند باید عارضه‌یابی و آسیب‌شناسی شود و تا آنجا که ممکن است از ابطال مجوزها جلوگیری شود و با این رویه کمک کنیم که پروژه‌ها به سمت اجرا شدن بروند.

وی بیان کرد: مقرر شده که از این به بعد بودجه 2ساله بسته شود. بنابراین مدیران دستگاه‌های اجرایی پیشنهادهای خود را ارائه دهند و در ارائه پیشنهادهای خود منافع استان را مد نظر داشته باشند. رحیمی افزود: فعالیت‌های فرهنگی مانند یادروز حافظ در پیشبرد منافع اقتصادی استان فارس تاثیر دارند، به طوری که در ایام برگزاری مراسم یادروز حافظ 85 درصد ظرفیت هتل‌ها و 90 درصد ظرفیت‌ اقامتگاه‌های بوم‌گردی شیراز پر شده است.

استاندار فارس اظهار کرد: در استفاده از اوراق تسویه خزانه راه و شهرسازی فارس، راه شهرسازی لارستان، راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای فارس، ورزش و جوانان تلاش خوبی داشته‌اند، اما انتظار می‌رود که سازمان‌هایی مانند جهاد کشاورزی، دستگاه‌های متولی راه، آب‌رسانی، فاضلاب و سدسازی که بدهکاران اصلی هستند، در استفاده از این تبصره عملکرد خوبی داشته باشند.

وی با بیان این‌که بند ب تبصره 12 قانون بودجه که در مورد فروش املاک مازاد است، نیز فرصت مناسبی برای پرداخت حق و حقوق بازنشستگان از این محل است گفت: دستگاه‌های اجرایی فارس املاک مازاد خود را هرچه سریع‌تر به اداره کل امور اقتصاد و دارایی فارس معرفی کنند تا با فروش آنها مطالبات بازنشستگان پرداخت شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید